روزت مبارک مای دیر، دوستت دارم
عشقت را می پذیرم و عشق خودم را نثارت می کنم.نه عشق زنی به مرد ، که عشقی بی نام و بی توجیه، مثل رودی که نمی تواند توجیه کند چرا در مسیری مشخص جاری است، و صرفاً پیش می رود.عشقی که نه چیزی می خواهد و نه در ازایش چیزی می دهد؛ فقط هست.من هرگز مال تو نخواهم بود و تو هرگز مال من؛ اما می توانم صادقانه بگویم دوستت دارم، دوستت دارم ، دوستت دارم.
روزت مبارک مای دیر، دوستت دارم
+ نوشته شده در شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت 11:29 توسط ما
|
به نام خدای عشق