پیرمرد با طعم شاتوت
سلام
خیلی وقته حواسم به بچه مون ، زرزور نیست.
حسابی گرفتار درس و مشق هستم.البته کنارش کلی هم خوش می گذره.خصوصا زمانی که با مای دیر هستم.بهترین خاطره برای من اون روزیه که باهم رفتیم یه کافه نزدیک چهاراه ولیعصر و بعدش بازار موبایل و کامپیوتر .... به ویژه خوردن شاه توت و آب زرشک...
.ممنون بابت همه چیز مای دیر.![]()
![]()
![]()
![]()
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت 1:4 توسط ما
|
به نام خدای عشق