سلام

خیلی وقته حواسم به بچه مون ، زرزور نیست.حسابی گرفتار درس و مشق هستم.البته کنارش کلی هم خوش می گذره.خصوصا زمانی که با مای دیر هستم.بهترین خاطره برای من اون روزیه که باهم رفتیم یه کافه نزدیک چهاراه ولیعصر و بعدش بازار موبایل و کامپیوتر .... به ویژه خوردن شاه توت و آب زرشک....ممنون بابت همه چیز مای دیر.