ای کاش
گفتی ز غضب شبی با تندی
ای کاش تو را نمی بوسیدم
یا ان شب نحس و بد یمن و عجیب
آغوش تو دیوانه نمی خوابیدم
+ نوشته شده در یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۲ ساعت 4:24 توسط ما
|
به نام خدای عشق