ماه رمضان ماه خودداری

 ماه رمضان را درک کردن و اسرار عرفانی آن را فهمیدن  کمی تدبر و دقت و تفکر نیاز دارد

برخی در این ماه فقط تشنگی و گرسنگی را می چشند و برخی هم ظاهری از آن را درک می کنند

این ماه ماه تمرین خود کنترلی ارادی است

این ماه ماه تقویت اراده و خود پنداری مثبت است

این ماه را باید تمرین بایدها و نباید ها نامید

چقدر بخوریم و بیاشامیم؟

چقدر در دایره خواب و خورد و کار و خانه و آشپزخانه اسیر باشیم

الان هم که روزه ایم بیحال گوشه ای افتاده ایم

روزه این نیست عزیزم

روزه را باید از روزه داری آموخت که ضمن تلاش بیشتر در معرض صبری عظیم است

روزه داری را به همه عزیزان روزه دار تبریک می گویم

مخصوصا به مای دیرم که در سفر است و زیارت


زیارت قبول مای دیر   بیاد ما هم باشید    باشه؟ نوبتمن؟

باز آمد

 باز آمد عشق و در زد بی خبر

                                   برد یارم با وفایم را سفر

تابستان من

چه سرد هستند این روز های تابستانی من!!!!

در حال خواندن کتاب رمان ده جلدی کلیدر ( محمود دولت آبادی) هستم.دیشب به جلد هفت رسیدم.اواسط تیرماه خواندنش را شروع کردم.بدجوری رفتم در بحر داستان!!!

 

****مگه اینکه من آپدیت کنم زرزور را.تو که به این بچه توجه نمی کنی دیگه.سرت جای دیگه ای گرمه.میکشمت.حسود شده ام این روزها.