تابستان من
چه سرد هستند این روز های تابستانی من!!!!
در حال خواندن کتاب رمان ده جلدی کلیدر ( محمود دولت آبادی) هستم.دیشب به جلد هفت رسیدم.اواسط تیرماه خواندنش را شروع کردم.بدجوری رفتم در بحر داستان!!!
****مگه اینکه من آپدیت کنم زرزور را.تو که به این بچه توجه نمی کنی دیگه.سرت جای دیگه ای گرمه.میکشمت.حسود شده ام این روزها.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت 1:8 توسط ما
|
به نام خدای عشق