تمام شد !

.

.

.

.

.

تمام شد!

.

.

.

چه زود تمام شد! در چشم به هم زدنی ماه مبارک رمضان تمام شد.ماهی که یکی از برکاتش ترمز کردن بود و تمرکز روی انجام ندادن ها ، بعضی حرف ها را نزدن ها ، گوش نکردن ها ، ندیدن ها و بعضی امساک ها و البته بعضی انجام کارهای خوب و مستحب بود.هر چند قسمت مشکلش در همان پرهیز کردن ها بود. بنا بر عادت هر شب ، سحر امشب هم خوابم نمی بره ، اما دیگر خبری از دعای سحر نیست.

گاهی با خودم فکر می کنم عمر من در این دنیا به همین سرعت تمام خواهد شد! و وای به حالم که غافل هستم.خصوصا غافل از روزهای با ارزشی که زمانی برای خلوت کردن با خدا داشته باشم و قدرش را ندانم.هر چند سعی کردم امسال از فرصتی که دراختیارم گذاشته بود به درستی استفاده کنم اما افسوس ............................به نظرم می توانست خیلی بهتر از این باشد.

در این شب عید از خدا می خواهم باز هم چنین فرصتی را در اختیار من و آنهایی که دوست شان دارم و بقیه قرار بدهد که توشه ای برای خود برگیریم و ................... رها کنم که اینجور حرف ها را بهتر است در عمل نشان دهم.

عید فطر مبارک !