بدون عنوان!!!!!!!!!!
« من نمیدونم چطور می توانم در دنیایی باشم که پدرم توش نیست.»
این جمله رو یکی از هنرپیشه های فیلم آناتومی گری گفت.وقتی پدرش فوت کرد.کاملا درکش می کنم.
+ نوشته شده در شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۰ ساعت 2:26 توسط ما
|
« من نمیدونم چطور می توانم در دنیایی باشم که پدرم توش نیست.»
این جمله رو یکی از هنرپیشه های فیلم آناتومی گری گفت.وقتی پدرش فوت کرد.کاملا درکش می کنم.
به نام خدای عشق