منم آن جام و تو باده؟
نگهت بارش شب بو
به لبت نافه آهو
تویی آن نرگش خوش بو
تو بگو خانه من کو؟
نه سواری نه پیاده
چو بهاری پاک و ساده
نشکن جام شرابم
منم آن جام و تو باده؟
+ نوشته شده در پنجشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۱ ساعت 12:52 توسط ما
|
به نام خدای عشق