بازار کساد وبلاگ ها با ورود شبکه های اجتماعی
چند سال از عمر این وبلاگ می گذره؟ با خوندن هر مطلب خاطره نوشتن اون مطلب هم زنده میشه!!!! چه دوران خوشی داشتیم نه؟! حالا با آمدن وسایل ارتباطی جدید و در واقع نرم افزارهای جدید مثل شبکه های اجتماعی فیس بوک و تویتر و اپ هایی مثل واتس اپ، وایبر ، وی چت و تانگو .... دیگه بازار وبلاگ نویسی کساد شده ....خصوصا فیس بوک که دقیقا جای وبلاگ رو گرفته و همه مطالب و نظراتشون رو اونجا می نویسن و با دوستان و آشنایان به اشتراک می ذارن.دیگه نیازی نمی بینن که به وبلاگ شخص خاصی سر بزنند.... خصوصا مای دیر من که دیگه داره حال می کنه با دوستای فیس بوکیش و این بچه رو به حال خودش رها کرده....



+ نوشته شده در چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۲ ساعت 18:39 توسط ما
|
به نام خدای عشق