چند سال از عمر این وبلاگ می گذره؟ با خوندن هر مطلب خاطره نوشتن اون مطلب هم زنده میشه!!!! چه دوران خوشی داشتیم نه؟! حالا با آمدن وسایل ارتباطی جدید و در واقع نرم افزارهای جدید مثل شبکه های اجتماعی فیس بوک و تویتر و اپ هایی مثل واتس اپ، وایبر ، وی چت و تانگو .... دیگه بازار وبلاگ نویسی کساد شده ....خصوصا فیس بوک که دقیقا جای وبلاگ رو گرفته و همه مطالب و نظراتشون رو اونجا می نویسن و با دوستان و آشنایان به اشتراک می ذارن.دیگه نیازی نمی بینن که به وبلاگ شخص خاصی سر بزنند.... خصوصا مای دیر من که دیگه داره حال می کنه با دوستای فیس بوکیش و این بچه رو به حال خودش رها کرده....